söndag 3 augusti 2014

Helsingborg-Helsingör

Hej!
Snart har en jobbvecka passerat och det känns både vemodigt och lite skönt. Min lilla familj som har lite myror i brallan och alltid måste fylla varenda dag med happenings kan lätt köra på i ett sådant tempo att det är skönt att få semester från semestern. Robert och twinsen har dock långsemester och fortsätter med sovmorgon och ledigt ett tag till. Varenda morgon har jag varit grön av avund då jag så tyst jag kan tassat upp och begett mig till mitt jobb. De ligger kvar i sängen likt ett litet pussel av kroppar. Denna sommar har twinsen kommit till vår säng nästan varje natt. Och då vi har en 160 cm säng blir det snabbt knappt om utrymme.. Robert är nästan 2 m lång och twinsen växer så att det knakar- så som sagt, det är trångt! Även det är ambivalent- trångt men mysigt. Och att vara tillbaka på jobbet är också dubbelt- roligt men ändå sorgligt att sommaren och semestern är över för detta året. Vi ska försöka ta tillvara på kvällar och helger så gott det går. Förra helgen så avslutade vi semestern med en härlig helg hos vänner i Helsingborg.
På färjan
Där vi tog en dagstripp till Helsingör. Det blev dock inga röda pölser eller smörrebröd till lunch eftersom den enda restaurangen med plats för 11 personer var en thairestaurang.. Men det var gott iaf!
Bästa sällskapet
Älskar att hänga med denna tjusiga brutta!
Piffiga familjen
Min lilla tjej! 
Eftersom vi inte tog bilen över så fick vi damma av vår gamla vagn. Faktiskt väldigt skönt. Både att kunna gå på i normal takt och även att känna att man har dem på ett ställe. Då twinsen promenerar måste man ha sådan koll hela tiden så att de inte rusar iväg.
Gosiga Herbert förgyllde våra dagar..

Bubbel och grill på kvällen. Våra vänner skämde verkligen bort oss!
Och Robert njöt av livet, det är han duktig på..
Lilla bedårande Elicia
Vinflaska modell större!! 
Rajraj! 












2 kommentarer:

  1. Så mysigt vi hade! Och ditt sällskap är verkligen inte fy skam det är snarare heeeelt lovley!!

    SvaraRadera