söndag 13 juli 2014

Umeå och Grillfest

Innan vi åker hem till Götelaborg igen så njuter vi några dagar i en av mina favoritstäder Umeå. Jag, lillasyster Lotta och Toivo åkte hit redan i fredags och lämnade twins och Robert i Vilhelmina. Lotta fick en shoppingdag i 30-årspresent av mig. Det vill säga både budget, smakråd och service med att hämta rätt storlek och så. Så jag och Lotta fick en heldag på stan. Otroligt lyxigt. Igår var det dags för dubbelt 30 årskalas och det firades vid Nydalasjön med grillning, kladdkaka och brännboll. Idag har jag och övriga festdeltagare mått som vi förtjänat. Jag är inte supertuff efter x glas bubbel och fläder-citroncocktails och 4 timmars sömn. Robert som börjar sin fotbollsträning igen körde nämligen hem till Gbg igen under lördagsnatten vilket innebär att jag är ensamstående mamma för ett par dagar. Tacka högre makter för att min mamma och pappa är här- tack vare deras avlastning har alla slitna småbarnsföräldrar kunnat sova i omgångar nu under dagen. Välbehövligt.
Fullt ös genom Umeås butiker i fredags.


Syster Lotta, jag och söta bebis-Toivo
Fin vän L som också firade sin 30årsdag. 
Partyanimals
Underbara H förgyllde kalaset
Grillning
Mysigt hade vi!




 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar