fredag 25 juli 2014

Lysekil

Robert är född och uppväxt strax utanför Lysekil och det är en av våra absoluta favoritställen på somrarna. Vi spenderade fina dagar tillsammans med Roberts syskon, barn och vänner. Det känns som att hela livet just nu handlar om att handla matsäck samt att packa badväska med armpuffar och handdukar. Jag har också packat med mig min sommarbok som jag planerat att läsa i varenda dag. Den ligger fortfarande kvar oläst. Men vad sjutton, man kan inte få allt. 
Strandhäng med vänner och familj en bit utanför Lysekil
Jag och fina Linda som är födda med kanonbra pigment båda två! Bleka är vi då inte! (Jag har dock faktiskt solat medan Linda suttit i skuggan med sin lilla bebis hela sommaren- så hennes pigment är omänskligt)..
Dessa två är inga badkrukor
Saga är också en riktig tuffing i vattnet 
Hoppgalningar
Robert ska alltid vara värst!
Kusiner och twins på g
Kålleröd!
Middag och kvällsbad i norra hamnen
Vi köpte med oss middag från Backyard som var supergod! 
Frendie

Kaspian vilar lite mellan doppen
Underbara Herbert!

Kusinen Valter med päron
Min docka!
Stekisar
Cooling!
Lille Herbert hängde också med hela dagen. 

Så fint!!
Magisk kväll!
Inte alla dagar som man får busa med sina kusiner fram till sen kväll..














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar