onsdag 11 juni 2014

5 år



Den 6 juni firade jag och Robert 5 år som gifta. Fem år! Det känns både som att tiden gått snabbt och långsamt. På ett sätt känns det som igår, men samtidigt har våra liv förändrats radikalt. Vi lever ett helt annat liv idag jämfört med för fem år sedan. Vi är föräldrar. Och vi spenderar våra pengar på huslån och försäkringar och sånt istället för vin på Avenyns krogar. Vi har annorlunda värderingar och andra perspektiv på livet. Men jag är fortfarande väldigt kär. Ännu mer kär. Djupare liksom.  Är väldigt glad för det. Jag fattar inte hur man skulle orka med det övriga livet om man inte hade en relation som gav energi, stabilitet ,trygghet och glädje. Sedan ger vi inte varandra energi och glädje alla dagar såklart. Ibland vill jag strypa honom. Men nästan alltid- så är han min bästa vän och han ger mig fortfarande fjärilar i magen. 
Bröllopsdagen firade vi med god mat på NH5 i Lysekil. Älskar den restaurangen! 
Började med bubbel såklart! 
Min dejt, min kärlek och min förrättssoppa
Fantastisk promenad hem till R föräldrar. Där hade vi lämnat twinsen..
Sommar och västkust!! Och bubbel och god mat. Och kärlek! Perfekt dag!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar