måndag 28 april 2014

Mera påsk!

ÅHär fortsätter bildregnet från vår påsk! 
Barnen har fått pimpla. Tyvärr har de ärvt sin mors tålamod och stod ut att stå stilla och vänta på att fisken skulle nappa i ungefär 1,5 minuter
Mormor är fiske-coach
Alla luncher intas utomhus och min pappa är en utmärkt utomhus-kock. Han har tillagat wok, pannkakor, hamburgare, våfflor och annat under våra dagar som vi glatt tuggat i oss. 
Äter och diskuterar livet 
Moster Natali kör skoter på ett ganska extremt sätt. Jag måste hålla andan då hon kör pga nervositet, men hon bara skrattar och gasar på..
Jag har också kört en hel del-men lite mer försiktigt jämfört med min lillasyster
Barnen gillar också att susa fram över sjöar och fjäll
Mys med denna sötnos. Även om han inte är så nöjd just här så var han det nästan hela tiden!
Pulka. Har åkt så att jag nästan fick en blåfärgad bakdel
Lotta o Erik
Sötaste påskkärringen 
Jag "ställde upp" också upp som påskkärring men tyckte i hemlighet att det var kul.. Se mitt galna grin i bakgrunden.
På väg mot Göteborg igen..

Sammanfattningsvis fick vi en underbar vecka och jag är så fantastisk lycklig över min fina familj! 




















3 kommentarer:

  1. Åh det ser alldeles underbart ut!!!
    Bra jobbat med den långa resan dock! Jag hade nog inte pallat! Så jag tror nog att ditt tålamod är bättre än du tror ;)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Haha! Ibland har man inget val:)

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk påsk ni haft! Underbart med alla bilder!! Puss

    SvaraRadera