fredag 3 januari 2014

Migrän i Hyde Park

God morgon! Vi har vaknat efter ännu en natt med 12 h sömn för samtliga i familjen. Galet. Kaspian frisknade till efter några timmars sömn igår- bara en enda spya.. Så himla, himla skönt. Och ingen av vi i övriga familjen känner något- peppar, peppar. I gårkväll köpte vi med oss sushi och gick till Hyde Park för att äta picknick. Jag tror att vi blivit lite veka för mitt i sushi-frosseriet så tappade jag synen. Jag gick migrän och det börjar alltid med att jag tappar nästan hela synfältet och ser bara blixtrar. Så jag fick äta klart utan att veta om det var laxsashimi eller californian roll jag fick i munnen. Vi fick gå hem igen och jag gick som en snigelpensionär med ett fast grepp om vagnen.. Idag mår jag ok. Vi ska åka o bada på Manly Beach
Kaspian o jag hade picknick på balkongen då han vaknat
Hyde park



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar