torsdag 26 september 2013

Mamma/mormor o Disney


Hej! Liten uppdatering på vad som hänt i vårt liv den senaste tiden. Både Alvina och Kaspian har varit sjuka vilket resulterade i att de flesta inplanerade aktiviteterna förra helgen fick ställas in. Dock hade vi bokat biljetter till Disneys Mimmi & Musse på turné och i söndags var båda tillräckligt pigga för att iallafall sitta upp och se en show. Jag tror att jag o Robert var lika uppspelta. Sedan har vi haft min älskade mamma på besök i veckan. Jag uppskattar verkligen att mamma har möjlighet att besöka oss lite då och då trots avståndet mellan Vilhelmina-Göteborg. Dels för barnens skull, att de får tillbringa tid med sin mormor. Men också för mig själv. Det är så mysigt att ha mamma på besök..och jag är alltid lite gråtig och down ett par timmar då hon lämnat oss.. I övrigt har jag jobbat en hel del och ikväll ätit middag hemma hos en kollega som precis köpt hus i Lerum. En väldigt bra vecka faktiskt. 
Sjuk liten kille..
Matchande cars-paraplyer

Förväntansfulla kids!

Skogspromme med mormor
Hagabadet har också fått ett besök i veckan..
Glass gör mig glad!





2 kommentarer:

  1. Hej Sofi!
    Nu har jag suttit och läst ikapp mig på din blogg :) vad roligt att du börjat skriva igen! Var för lat för att kommentera olika inlägg så jag gör en samlad kommentar istället ;) Vad fina kidsen är!!! Alvina är ju sockersöt med sina smilgropar och glasögon! Och fina Kaspian med sina härliga svallande lockar! Och vilka fina tårtor till deras födelsedag! Såå fint!
    Stort grattis också till mosterskapet! Förstår att du längtar ihjäl dig... Det är sannerligen inte roligt att bo så långt bort från sin familj ibland :( Jag längtar också hem just nu. Mycket! Men vi har iallafall bestämt att åka upp till Villis över julen så det ser jag framemot!
    Stor kram Jenny F

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt! Då kan vi ju ses till jul om tid finns!! Kram

    SvaraRadera