torsdag 5 september 2013

Makaroner och skåpsluckor


Hej! Vardagen rullar på i ett fasligt tempo. Jobb, makaroner, godnattsagor, logistik. Ibland går det så snabbt att jag får ont i magen över att jag inte hinner med livet. Hinner inte med mina barn, min man, vårt hem, mina vänner eller mig själv. Och andra dagar så känns allt nästan löjligt perfekt och njuter jag av det faktum att jag är lycklig över vad vi väljer att fylla vårt liv med. Den här veckan har varit bra. Vi har fått våra nya köksluckor till köket och det känns väldigt skönt att slippa se våra ickeflashiga och icke-piffade köksskåp. Jag har sprungit två endorfinframkallande intervallpass. Jag har haft vänner på middag och gjort bra ifrån mig på jobbet. I morgon är det fredag och jag ska jobba hemifrån i mysbyxor och hämta barnen tidigt. Här några bilder från veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar