onsdag 30 januari 2013

Gammal men inte så grå

Hej! Dags för en uppdatering. Livet rullar på i hög fart. Vi jobbar som små myror, vabbar lite, finular på "projekt renovering av hus", säljer vårt radhus (ni får hålla koll på Hemnet framöver- världens bästa radhus är snart till salu!!) samt planerar inför trettioårskalas i helgen. Jag känner mig ganska gammal. Inte för att jag fyller trettio inom kort. Mest för att jag är så himla klok. Och för att jag äger min egen värmepanna. Jag vet inte ens vad en värmepanna gör. Håller värmen antar jag. Och ett garage har jag också!! Shit. Nu måste jag lära mig att backa ut ur ett garage utan att ha sönder backspeglarna. Kommer att krävas x antal backspeglar innan jag fått in den rätta knycken. Och fruktträd i trädgården har vi också. Så nu måste jag lära mig att koka äppelmos och baka frasiga fruktpajer likt Bree Van de Kamp. Det känns verkligen så galet gammalt och ansvarsfullt att ha hus. Mycket mer vuxet än att gifta sig i kyrkan och få barn x 2.
Annars har det inte hänt mycket. Twinsen växlar friskt mellan att vara världens mest underbaraste barn för att en microsekund senare bete sig som dampiga monster. Som vanligt alltså.

1 kommentar:

  1. Vi vill se bilder på huset! Vill såklart även passa på att gratulera till husköpet! Kram /Malin

    SvaraRadera