fredag 14 december 2012

Nice med Nice

Efter tre veckor med magsjuka och diverse kroppsvätskor ut diverse hål så är jag och min man i desperat behov av en romantisk weekend. Verkligen. Magsjuka är absolut inte trevligt eller romantiskt. Nä, vi har pruttat, spytt, suckat, stånkat, gnällt och beklagat oss om vartannat. Om några veckor kommer vi lämna twinsen hos sin mormor morfar för att åka till Nice i fem dagar. FEM. Kan ni förstå?? Det känns overkligt. Vi har aldrig lämnat barnen för mer än några timmar tidigare. Men nu är det snart dags för att lämna dem på riktigt.
Jag ska dricka härligt franskt vin till lunchen samtliga dagar i Nice. Det är ett löfte.
Åh vad jag längtar!!!
Här kommer bilder från hotellet!
Här ska vi ha många romantiska moments =)
Hotellets utsida
Och insida..
Här ska jag dricka min frukost-cappuccino samt inta mitt eftermiddags-mellis-vin

2 kommentarer:

  1. Härligt! Själva börjar vi om med blöjbyten, vakna nätter och matning, men det är väldigt mysigt att ha en liten bebis som parasiterar på mig igen. Noah sov första natten utan blöja i natt. Stort!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till er! Underbart med en ny liten att älska! Fast får jag säga att jag är grymt lycklig över att dricka vin i Frankrike ist för att amma

    SvaraRadera