söndag 30 december 2012

instagram

God Jul och Nytt År på er alla fina bloggläsare. Jag har haft fullt upp med att fira jul, att äta delikat mat, åka skidor, spela spel och att umgås med nära och kära som ni märker. Min kära blogg blir allt för ofta bortglömd och illa behandlad men så får det vara när livet kommer emellan. Just nu befinner jag mig i Nice med min älskade man och loveboostar för fullt. Twinsen är kvar hos mormor/morfar/mostrar.
Så jag ville bara berätta att läsvärda uppdateringar från vår långa bilresa, julfirande i Vilhelmina, Nice-looove-resa och kommande nyårsfirande kommer. Till exempel om min kära mors tappra försök till en politiskt-, etnicitet- och genusperspektivs-korrekt barnuppfostran. Samt om när jag drack lite för mkt Chablis på strandserveringen, tappade bort Robert och nästan gifte om mig med kyparen (trots att vi är på LOOOVE-weekend). Mer om detta om ett tag. För er som är nyfikna så finns jag, Robert och twinsen på Instgram så länge. Vi heter sofivilahamn och robertvilahamn. Vi ses! Drick massor av skumpa i morgon för det ska jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar