måndag 1 oktober 2012

Pyjamasparty utan pyjamas

Mer helg-uppdatering på ingång. Min fina Linda fyllde ju år i veckan och detta måste ju naturligtvis firas. I lördagskväll så var vi ditbjudna på middag och eftersom jag och Robert hade lite svårt att enas om vem som skulle få dricka bubbel så blev det en spontan övernattningsfest helt enkelt. Skönt att slippa väcka barn och bära dem till bilen genom Göteborgsregnet. Vi åt massvis av godsaker och njöt av både bubbel, rödvin och dubbla efterrätter. Väldigt lyxigt. Efter en kväll med många skratt, Rappakalja och julfestsplaner så kröp jag och Robert ner i Linda och Henkes gästsäng som är 90 cm bred. Galet mysigt. Tyckte iallafall jag som tydligen hade hållt hårt i täcket utan att dela med mig hela natten.
Twinsen tyckte också att det var fab och spännande att få vakna hemma hos L, H och Bosse på söndagmorgon. En dag som startade med en härlig frukost med L och H innan vi packade in oss i bilen och åkte vidare till Lysekil för att äta lunch med Roberts föräldrar och syskon.

Jag och söta Sara som alldeles, alldeles snart blir mamma. Jag längtar så att jag nästan dör.



Vänner <3 Så tacksam för dem. Och tacksam för att twinsen är världens lättaste att natta oavsett var vi befinner oss.  1,5 års total sömnbrist är såååå glömd. Nu somnar de själva och sover alltid hela natten utan tjafs. Underbart!!

Två av mina favorittjejer!
Morgonmys hos L och H


Kaspian i farmors glasögon

Bild från i söndags hemma hos Robert föräldrar där twinsen fick leka och busa med kusinerna Tove och Emma


Alvina och farfar. Och katten såklart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar