söndag 26 augusti 2012

Ingen blogg-energi

Hej! Tänkta att det är dags för en liten uppdatering här på min lilla blogg. Sedan sist har jag hunnit med två enormt inspirerande kick-off dagar med jobbet, en grym middag ute på nyöppnad restaurang med vänner, ett stycke midnattslopp och en dag med födeledagsfirande för twinsen (vilket fortfarande pågår, de sover dock just nu..). Blogg-energin lyser med sin frånvaro men ni ska åtminstonde få en liten titt på mina otroligt högkvalitativa mobilbilder från våra senaste dagar.

Mycket trevligt ställe. Hur kan det inte va bra med ett sådant namn liksom??

L och S. Bästa middagssällskapet!!

Finisar!

Och vårt herrsällskap

Och så jag då..

Hej hej! Lite lätt småsliten efter en intensiv kick-off och lite för mycket vin till maten (dagen innan denna middag), denna kväll som var dagen innan midnattsloppet drack jag bara vatten och cola såklart!!

Lek och mys på lördagen innan Linda och Henke kom och lånade Kaspian några timmar. De frågade i veckan om de inte kunde få låna en av twinsen och de fick de ju SÅKLART. Ovärderligt att få egentid med ett barn. Och Kaspian hade en fantastisk dag!!

Laddad inför Midnattsloppet. Som jag tränat som en toka inför sedan mors dag (!!)

Jävligt nervös!

Twinsen fyller ju 2 år i morgon men eftersom morgondagen inte har något utrymme för firande så har vi en firardag med familjen idag. Vi har hitills hunnit med födelsedagsmorgon med allt vad det innebär samt en fm på badhuset. I eftermiddag väntar playdejt.

Ivriga!

1 kommentar:

  1. Grattis Alvina och Kaspian!
    Här har vi också firat tvååringarna, har dock inte hunnit med att lägga upp några bilder då min bloggenergi har varit låg precis som din...
    Kram

    SvaraRadera