onsdag 1 augusti 2012

Budget-shopping

Hej! Idag är jag, Mariell och Annida på Gekås och trängas med gravida och panchisar bland alla fryspåsar, blockljus och tokbilligt sköljmedel. Jag avskyr Gekås. Jag hatar att trängas och att svettas och människor som använder foppatofflor. Men jag älskar att handla leksaker billigt och att slippa åka till Toys R Us varje lediga lördag för att handla födelsedagspresenter till alla kids som fyller år hela tiden. Jag älskar ju effektivitet och att ligga steget före. Dessutom så fyller ju våra twins snart år och nu kommer det ju faktist att vara kul att skämma bort dem på deras stora dag eftersom de har lite koll på läget till skillnad från förra året.
Alvinas nya hobby. Promenera i sin mammas skor. Plus att piffa till sig med diverse huvudbonader. Sötnöt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar