måndag 30 juli 2012

Vek kärring

Nu är det fastställt. Jag är en tant. En vek kärring. Jag kan inte minnas att jag varit bakfull i två dygn tidigare. Det har jag varit nu. Sååå ynklig och helt förkrossande seg i både kropp och knopp. Men efter en härlig och väldigt ostig lunchdejt på stan med Mariell börjar det ordna upp sig. Två dagar efter den lite för intensiva bartömningen..

Igår var jag hiskeligt bakfull hela dagen. Då är det tur att man har vänner som förutom att bjuda på lunch inte har något emot att slappa på en soffa och äta popcorn och chokladdoppade nötter hela dagen lång...

Ber om ursäkt för galet dålig bild. Min mans fel. Här ser ni den bakfulla kärringen och snyggo-Linda som var sympatibakis med mig hela dagen och hela kvällen. En mysig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar