söndag 22 juli 2012

Första stranddagen

Jag tänker inte klaga på vädret, jag tycker att man får lära sig att gilla läget då man bor i Sverige. Det är inte vädret som är konstigt, det är vi som har för högt ställda förväntningar med tankte på vår geografiska position. Men, sommaren 2012 har tills nu inte bjudit på en enda stranddag. Snålt. Men, Gud hör bön för igåreftermiddag så lyckades vi faktiskt få till ett par efterlängtade timmar på stranden. Härligt och vi njöt av varenda millisekund!
Eftersom det flöt omkring isbitar i vattnet (enligt mig) så fick Mattias rycka ut som badpartner till Alvina.

Robert och Kaspian bygger sandslott

Sol-njutare är vi allihopa

Fina Sara och Matte ville helst inte va med på kort bredvid mig och Kaspian (som har s.k. tattar-pigment och blir bruna så fort vi sticker näsan utanför dörren).
Men det lyssnade vi inte på :)

Robert och Kaspian badade. Jag och Alvina fikade istället.

Mina beachkillar!

Obligatorisk strandglass- en mänsklig rättighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar