måndag 2 juli 2012

Bordellmammor ute i det fria!!

I Göteborg finns det en mexikansk restaurang vid namn Puta Madre (translate: bordellmamma). Underbar men udda mat och jag fattar inte vad 50 % av menyn består av. Camote hit och chipotle dit. Men det var gott. Jättejättegott! Jag två av mina allra närmaste och käraste spenderade en fantastisk kväll tillsammans.

Min kloka, godhjärtade, underhållande och galet vackra svägerska.


Två mammor som sannerligen inte är bortskämda med varken barnfri tid eller lyxiga middagar. Vi kände oss som två barn på julafton. Denna kväll lever vi på läänge.  
Jag och min älskade Linda som också förgyllde kvällen! Hon gör mig alltid lika glad och varm i hjärtat.

En caiprinha slank ner..



Inredningen på Puta Madre är lite unik. Bordellstyle precis som restaurangnamnet antyder. Kul tycker jag! Maten var väldigt gooood men dessert-chokladtårtan var en besvikelse.


Kvällen avslutades en aaaaning dyrare än beräknat då vi råkat parkera i ett parkeringhus som stängt. Hoppsan. 600 riksdaler fattigare efter att tvingats ringa dit jouren. Jäkla skit. Anna ser dock glad ut ändå..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar