fredag 1 juni 2012

What the f-k?

VAR är New Girl? Vem bryr sig om paljettklädda dansgolvsjönsar egentligen? TV 4 är patetiskt och ofattbart dåliga på att förnya deras tablå (Bonde söker fru, Lets dance, Gladiatorerna, Halv 8 hos mig, Äntligen hemma. Behöver jag säga mer för att du ska börja gäspa eller?). TV 4 har i allafall gjort ett genialiskt drag då de köpte in denna underbara serie! New Girl är det bästa TV4 sänt sedan de visade den allra första säsongen av Fångarna på Fortet (visst var det tv 4??). Det var samma år som tacosen gjorde entré i det svenska folkhemmet och jag tror att jag fortfarande sov tillsammans med en rosa gigantisk mjukiselefant (Pelle). Det var ett tag sen med andra ord. Idag verkar jag inte få min obligatoriska 21.30-fredagsdejt med Fab Jess och det känns sorgligt.
Dum-burks-perfektion. Jag önskar hon flyttade in hos oss.
Bild lånad från Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar