tisdag 19 juni 2012

Seg och trött

Har spenderat dagen med Cecilia och Elias. Elias får en lillebror om 2 veckor. Cissi är med andra ord ganska så sprickfärdig. Detta kan man dock inte tro då hon är oförskämt fräsch och alert. Något man definitivt inte kan kalla mig idag. Jag är så trött, sliten och seg att jag nästan tror jag drabbats av någon livsfarlig sjuldom. Alternativt narkolepsi. Jag har legat på Cissis soffa, sörplat kaffe och högljutt klagat och jämrat mig. Trots att jag slipper bära omkring på en 10-kilos kanonkula på mitt mittpart eller kissa varje kvart. Jag borde skämmas tamme faen. Stackars Cissi och kidsen. Fast med facit i hand så har dagen varit väldigt mysig och gemytlig. Tack vare Cecilia och barnen- inte pga av tröttmössan Sofi.
Twinsen älskar Cissi och Elias. Och Elias välfyllda leksaksförråd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar