fredag 25 maj 2012

Lyx-Fredag? och uppladdning inför The DAY!!

Typiskt bra start på en helg!
För ett antal veckor sedan fick jag både blommor och lyxchoklad av min kära man. Han är gullig han. Världens bästa. Idag har jag dock inte fått några blommor. Och ingen choklad. Det känns som at jag knappt kommer ihåg hur en mörk chokladtryffel ser ut. Om jag bloggar om det kanske han kommer ihåg att hans fru blir väldigt glad av gåvor i form av blommor och choklad. Det skulle ju t.ex. kunna vara himla fint att få då det är fredag och allt.
Men om man tänker lite längre så kanske Robert planerar att lägga krutet på den kommande söndagen. Jag snackar årets högtid och viktigaste dag. Mors Dag! Och jag som har tvillingar!! Dubbla barn = dubbelt så mycket mamma = dubblet så dyr present. MOhahahahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar