tisdag 24 april 2012

Nytt jobb!!!

Nu kan ni sluta undra över min "hemlis". Jag har fått nytt jobb. Nu är alla papper påskrivna, händer skakade och jag har sagt upp mig från mitt gamla jobb. Jag arbetar numera på Feelgood och ska ägna mina dagar åt att hjälpa företag att må så bra som möjligt så att de kan nå sin fulla potential och däremed vara så produktiva som möjligt. Kan ni tänka er något roligare jobb?? Jag är så glad och har aldrig varit mer peppad inför att gå till jobbet! Jippitjihoo!

5 kommentarer:

  1. GRATTIS, tjejen, bra jobbat! Härligt att kunna satsa mot någonting nytt som du tror att du kommer att trivas bättre med än ditt förra jobb. Dessutom kanske du får lite närmre resväg också?
    Massor av kramar!!!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! Jag visste det, fick en känsla av att det var nytt jobb eller nåt med studierna! Det är många som gör nyvändningar efter mammaledighet. Kul för dig! m

    SvaraRadera
  3. Tack!! Det känns jättekul! KRAM

    SvaraRadera
  4. Men så himla roligt! Stort grattis!!

    SvaraRadera