onsdag 25 april 2012

Ny lugg

Nu när vi haft finbesök av mamma/mormor fick twinsen en välbehövlig luggklippning. Jag vågar inte ta fram saxen med rädsla att råka sticka dem i ögonen med saxen. Men mamma/mormor har alltid klippt både mig, pappa och mina två systrar och har både mer erfarenhet och klipp-kurage. Se så snygg och stor vår Kaspian blev i sin nya frissa!!

En till snygging med nyklippt lugg!

Kolla för övrigt in mina twins konstnärliga talanger. Så begåvade.
Detta är  "Röd skymning" ni ser på bild och Alvina säljer den till högstbjudande. Hon ska köpa morotstix för cashen har hon berättat. 

2 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna vilja klippa barnens hår lite grann, men de låter mig inte komma nära dem med saxen. Har försökt flertalet gånger, med dina barn verkar inte ha några problem... :-)

    SvaraRadera
  2. Prova att avleda dem.. Förra gången fick de kolla på mormors iPad.. väldigt effektivt!! Denna gången fick de måla samtidigt- det fungerade men var inte lika bra som iPad. Så mitt tips är att låta dem kolla på något kul barnprogram på datorn/iPaden/mobilen/TV:en- beroende på tillgången hemma.. Lycka till!!

    SvaraRadera