torsdag 19 april 2012

GLAD!

Hej! Detta är den bästa dagen på länge! Spännande nyheter som jag berättar mer om vid ett senare tillfälle. Och om någon timma ska jag hämta min kära mamma på centralstationen! Åh vad jag/vi har längtat efter henne!
Bild från då jag och mamma hade en härlig mor-dotter-weekend i Stockholm  i samband med  kronpsinsessan Viktorias och Daniels bröllop. Härliga dagar. Jag var gravid och smällfet men vaggade om kring med mina klackskor tills fötterna blödde. Vi har varit på flera mor-dotter-resor genom åren. Stockholm ett par gånger, Menorca och Barcelona. Och Göteborg hundra gånger givetvis...men det är inte lika exotiskt då vi inte bor på hotell då.. Jag ska helt klart åka på mor-dotter resor tillsammans med Alvina då hon blir äldre. Och mor-son resor med Kaspian. Jag längtar redan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar