fredag 13 april 2012

Farliga, härliga fredag!!

Russin är bästa fredagsmyset tycker twinsen..

Svartöga Alvina
Idag är det fredag och jag vill bara önska er alla en supertrevlig dag! Själv har jag storslagna planer med lunchdejt med Robert (får man gå på romantisk dejt medans barnen är på dagis?) och därefter häng med min favorit-Linda! Kan ju inte bli annat än en fantastisk fredag. Jag hoppas det i allafall. Vi får inte glömma det faktum att det är fredagen den 13:e idag. Jag är vidskepligt lagd. Kan absolut inte gå på A-brunnar (risk för anorexi, alkoholism, abort och analsex ni vet...) och måste tvångsmässigt spotta över axeln om en svart katt springer över vägen. Jag skulle hellre äta en mask än att gå under en stege. Och Gud förbjude den som krossar en spegel. Då är det Hej och Godnatt.
Ja, ja. Vi får va försiktiga och hålla tummarna att vi inte sätter fredagsmyset i halsen eller råkar drabbas av en livsfarlig sjukdom idag. Good Luck!

2 kommentarer:

  1. Jamen hjälp, den som krossar en stege liksom! Ouch! ;) hehe

    Happy friday på dig!!

    SvaraRadera
  2. Hoppsan... Spegel ska det ju stå.. Det måste vara pga otursdagen. Omöjligt att stava rätt då..

    SvaraRadera