tisdag 6 mars 2012

Pay back time!!

Jag har ofta frågat mig frågan om varför vi la in vitt askgolv i köket? Jag kan i allafall torrt konstatera att det är ett av mitt livs sämsta beslut. Våra twins verkar i allafall inte fatta goloppen utan slänger gladeligen mat omkring sig hejvilt! Jag dammsuger och våttorkar köksgolvet VARJE dag. Om man lägger till alla timmar av tras-torkning och matplockning-från-golv så tror jag att vi kommer upp till helt galna siffror. Mastodontstora siffror. Snacka om tid som man hellre lägger på annat!! Denna typ av aktivitet äter upp min själ och förvandlar mig till en bitter kvinna. Men nu börjar det arta sig! Twinsen har fått börja betala tillbaka! Mohahahhaaaaaaa!!!
Barnarbete- I love it!!!

Flitiga! Men de skulle kunna vara mer effektiva- vi får fortsätta träningen!!

Åh, jag måste genast sluta att kasta makaroner på golvet!!

Åh, Hur kan det bli så fläckigt??

Städa, städa varje fredag och så varje jul. Det tycker jag är kul!!

Men snälla mamma, måste jag torka av diskmaskinen också? Svar: JA! För bövelen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar