måndag 5 mars 2012

Homeland

En typisk Homelandkväll hemma hos oss.
Jag är så lycklig över att kunna köpa Påskmust igen!!
Så himla gott.  Och vi har ju haft hela 2 mån paus från julmusten nu..

Hej! Jag älskar serier. TV-serier alltså. Jag orkar aldrig kolla på filmer då de är himla långa. Jag har alldeles för mycket myror i brallan för att sitta still så länge. Nej, inget för mig. Bio fungerar men att få gå på bio numera är mest en fantasi eller hägring.
Serier däremot är alldeles lagom långa. Dessutom så slipper man irriterande reklamavbrott. Vi har för en tid sedan avslutat alla Dexter-säsonger och nu har vi hittat en ny favorit. Homeland. Det har tidigare visats på SVT och det är så rackarns spännande. Dessutom en cool, snygg och klipsk kvinna i huvudrollen. Det är dagens tips.
Saul Berenson (Mandy Patinkin), Carrie Mathison (Claire Danes) och Nicholas Brody (Damian Lewis) i Homeland.
Rekommenderas starkt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar