tisdag 27 mars 2012

Gunde..

Hej! På väg mot Landvetter och Umeå nu. Har som vanligt fetångest över att lämna min familj. Idag fick jag sådan abstinens att jag struntade i mitt D-uppsatsskrivande för att få några extratimmar med Kaspian och Alvina. Mina tokiga, jobbiga men ack så underbara twins. Jag vet iallafall från erfarenhet att min ångest går över så fort jag klivit på planet. Och det är ju tur. För övrigt så fascineras jag över magin som vårsolen frambringar. Men alla blir plötsligt så glada, pigga och snygga. Livet får en helt annan glans. Själv känner jag mig mest som Gunde Svan. Jag har ett leende från öra till öra och vill bara säga "alla tiders" och "sååå härligt" hela tiden. Jag känner mig stört klämkäck och happy! Mer sol till folket tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar