måndag 27 februari 2012

Veka och svaga

Sedan twinsen började förskola vet jag inte vad som hänt med min och makens immunförsvar. Dagisbasilusker verkar i allafall ta knäcken på oss. Innan dagis var ingen av oss sjuka. Någonsin.
Nu är vi kraxiga och spysjuka var och varannan vecka känns det som. Robert låg i feber förra veckan och igårkväll.  Han är idag inte alls vidare kurant men kämpar på med hjälp av en hel del Ipren (inte alls bra, jag vet men han är tjurskallig och envis och alldeles för ambitiös). Idag har även mitt huvud fyllts av snor och jag känner febern sakta börjar inta min kropp. Burr och Blä. Det konstiga i kråksången är att twinsen är friska som nötkärnor. Och det är ju en himla tur i allafall. Peppar peppar. Ikväll ska jag bara kurera med diverse vitaminer. Jag har defenitivt inte tid att vara sjuk just nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar