söndag 19 februari 2012

Hejdå Larnaca..

Idag är det dags att lämna soliga Cypern för kalla Gbg igen. Känner mig inte döpeppad på att passera säkerhetskontroller, byta flyg i Wien och att roa två gangstertwins under totalt 7 timmars restid.. Men våra resor går alltid bra, bara man inte förväntar sig att ha en lugn, behaglig och skön flygtur. Jag är mentalt beredd på blöjbyten på extremt små toaletter, missnöjda vrål, konstig flygplansmat och mjölksyra i armarna av allt bärande. Jag kan summera Cypernveckan såhär: Det har gått fort! Det går fort då man har roligt. Vi har haft underbara dagar och jag är lycklig över vår fina familj. Fam Risp har varit extremt generösa. De har skämt bort oss med kopiöst mycket god mat. De har även tagit stort ansvar för twinsen så att Robert kunnat få någon sovmorgon och jag kunnat lägga några timmar på skolarbete. Så tacksam för detta. Nu ska vi göra en sista grillning i solen och därefter bär det av mot flygplatsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar