torsdag 9 februari 2012

Fantastiska kropp!

God morgon!! Haft en skitnatt pga en dotter som vissa nätter inte verkar förstå att det är NATT. Hon sover sig fortfarande aldrig igenom en hel natt men vissa nätter är värre än andra kan jag torrt konstatera. Det positiva är att min kropp har anpassat sig till rådande sömnfattiga situation. Efter smart 1,5 år så har min grymma kropp modifierat sitt sömnbehov och nöjer sig med 5h. Och det är ju skönt. Jag känner mig kanske inte direkt tokpigg men inte heller dödstrött. Nej, jag säger bara bring it on Torsdag. Idag blir en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Ja tänk att innan man fick barn så blev det en väldigt trött och seg dag om man fått mindre än 7-8 timmars sömn en natt. Nu klarar man det mesta även om man sovit 4-5 timmar flera nätter i sträck! Haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt positiva inlägg, läste det imorse och blev så peppad av det så jag kände också att set här blir en bra dag. Det blev det oxå! Tänk vad många saker man ser annorlunda på bu, 5 timmars ostörd sömn är numera en helt okej natt och en extra kopp kaffe i lugn och ro gör liksom halva dagen. :)

      Radera
  2. Hej!
    Till Sara: Ja det är sjukt. Jag tror dock inte att man har tid att känna efter lika mycket längre.
    Till Emma: vad glad jag blir över att höra att du blev peppad. Och att du haft en bra dag! Fler bra dagar till folket tycker jag! Sedan handlar ju det mesta om sin egen inställning. Om man själv är sur så stör man sig på det mesta.. Kram!!

    SvaraRadera