tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!!

Alla hjärtans dag inleddes med presenter och jordgubbar =)

Grillmästarn Fredrik fixar lunch. Kyckling, kött, halloumi, aubergine, majs, tzatsiki, sallad och pastasallad med pesto. Första  grillningen 2012. OMG så gott det är med grillat!! Jag tänker inte äta något annat i sommar tror jag!

Lunchnjutare x 2

Sedan blev det promenix på stan

Och fika!!! På bästa stället!!

Starbucksfan är vi allihopa!! Underbart att få fira en dag som denna med nära och kära! 

Jag i mina nya glajjor! Med latten i högsta hugg. MUMS!!

Alvina busar med storkusinen

Cooling!

Oh hello!!

På strandpromenaden. Robert blev panikkissnödig och i avsaknaden av toalett så blev det en smygpiss i havet. Som frugan naturligtvis dokumenterar! Han är min egen, underbara, älskade Valentine!!
Nu ska vi äta ost och dricka vin!!! Jag hoppas att ni alla fått mycker kärlek idag!!

1 kommentar:

  1. Himmel så härligt ni har det!! Såååå skönt att slippa vinteroveraller, mössor och annat strunt en stund :)

    SvaraRadera