lördag 14 januari 2012

Stafett...

Hej! Hoppas ni har en ledig, skön och njutningsfylld lördag. Själv är jag på väg till biblioteket för att sätta tänderna i mitt stackars pluggberg som bara växer. Just nu känns livet som en stafett. För att vi ska få ihop vardagen så tvingas jag och Robert att köra twins-stafett. Då han jobbar och spelar fotboll har jag ansvaret. Och då han är ledig lämnar jag över stafettpinnen till honom och förlorar mig in i mina böcker och artiklar. Det känns lite trist då jag knappt sett Robert denna vecka(förutom igår kväll då vi hade en väldans mysig kväll tillsammans). Och då han för ovanlighetens skull har en helt ledig helg så är jag sysselsatt upp över öronen. Men samtidigt vet jag att det bara handlar om en kort period. Snart börjar twinsen förskola och det kommer att leda till att vi faktiskt kommer att ha ledig tid tillsammans. Som en riktig familj! Jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar