fredag 6 januari 2012

Spännande!

I kväll ska jag och Robert få rå om varandra och spendera tid på tu man hand. Utan twins. Tack fantastiska Linda och Henke för att ni gör detta möjligt!! Vi ska på bio och se denna:
Bild lånad från SF bio

Och det känns ju helt galet spännande. I och för sig så har vi ju som alla övriga miljoner filurer både läst boken och sett den svenska filmen. Men då det gäller film så är jag som en guldfisk. Jag tittar, registrerar och glömmer sedan bort den. Efter en vecka är min hjärna åter igen som ett blankt blad. Det är därför jag bara belastar min värdefulla hjärna med viktig information. Som till exempel...hmm.. Kommer inte ihåg något betydelsefullt just nu. Denna glömma-film-efter-en-vecka är också en bra egenskap då man kan titta på samma film flera gånger och finna det lika roande varje gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar