torsdag 22 december 2011

Christmas in Onsala

Här kommer ett gäng bilder från vårt julfirande med Roberts syskon. Jag varnar för pluttinuttiga komentarer och man kan också tro att jag jobbar för tomten för att marknadsföra julfirandet. Men det kan inte hjälpas. Jag älskar julen.Jag älskar allt som hör till julen. På riktigt.

Lilla sockersöta Saga som blivit så stor och pratglad

Toksnygga svägerskan Anna med Dubaibränna och charmtrollet Elias med världens finaste leende

Glögg, finns ingen vätska som ger sådana julkänslor lyckopirr i hjärtat som denna goda dryck. Magisk!

Twinsen hade saknat sina kusiner och hade en jättekul dag!

Det roligaste av allt var...

Handväskan!

Alla tända ljus är också något jag älskar med julen! Även om jag försöker att sluta med mitt missbruk av ordet "mysigt" så måste jag säga detta igen. För ljuleljus är såååå myyyysigt!! Mysigt i kvadrat!

Barbapappabilen kördes så flitigt att däcken nästan glödde!

Tyvärr en suddig bild på storkusinerna. Snälla tomten, jag önskar mig en ny kamera i julklapp så att min blogg slipper besudlas med alla bilder med dålig kvalitét..

Dessert, precis lagom chokladig för min smak

Freddan är såå redo att hugga in!

Nästan hela gänget!

Julfina och stiliga bröder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar