lördag 12 november 2011

Så lite tid..

och sååå mycket att GÖRA och hinna med! Vi har det bra. Tokbra faktiskt. Hinner inte skriva så mycket men jag ska naturligtvis ladda upp ett par bilder i allafall.
Min lyckliga man sitter och gottar sig på vår sköna säng!

Vårt vardagsrum som våra VIP-twins fixat..

Robert på promenix mellan alla rum..

Bild från lilla toan.. 

Liten, trött tös

Skönt att ha två st TVapparater.
Om Robert skulle få för sig att kolla på någon  långtråkig match de kommande dagarna.

Idag har vi shoppat och jag har hamnat i skohimmelen. På 1 timma hann jag  bli 5 par skor rikare.  Inte dåligt jobbat väl? Så jag är lyckligast i hela Malaysia tror jag. I morgon ska jag köpa fem par till tror jag. Varför inte?

Vi har varit på ett gigantiskt köpcenter idag. Trots att vi spenderade nästan hela dagen här så hann vi bara med 2 våningar av 14. Svårt att beskriva storleken, men den är ENORM. Ni som bor i Göteborg vet hur stort Nordstan är (Göteborgs störtsta köpcenter). Multiplicera Nordstans storlek med 20 så har vi ungefärlig size på detta. 

Givetvis blev det massa kaffe på Starbucks- sjukt gott. Iallafall då man är utomlands och inte har tillgång till lika bra kaffe som i kaffenördiga Sverige..

Skohimmeln

I köpcentret fanns bl.a en bio och 8 st bergochdalbanor varav ni ser en på bilden..  Ja, det fanns typ ett helt Liseberg på en våning. Fast vi åkte inget. Twinsen är lite små och åkrädda och tyckte det var nog spännande att åka rulltrappa. 

Här åt vi en skabbig Fastfood lunch

Kyckling, friterat, cola light och muffins.. Inte så gott enligt mig men det tyckte twinsen..

Sen har vi såklart hunnit bada. Detta är barnpoolen. Det finns två  pooler till men de  har vi inte fotat..

Barnen är så glada då de lärt sig att gå själva i poolen med en badring...
Så spännande för dem och så skönt för oss att slippa hålla i dem hela tiden.
Ikväll har vi bara varit på hotellet. Twinsen var heeelt slut efter denna dag. Vi har besökt gymmet en sväng och sen har vi ätit samma enorma middagsbuffé som igår, fast barnen tjorvade mest så det blev mest kaos och inte så mycket middag. Nu sover de små vildkusarna och jag och Robert ska titta på film. Hoppas ni har en bra lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar