tisdag 8 november 2011

Distansplugg

Hej! Suttit med min tenta i Juridik inom arbetsliv och hälsa och jobbat intensivt och koncentrerat likt en myra mellan kl 8 och 15 idag. Jag var så nervös inför detta i gårkväll så jag nästan kolavippade. Men, det kändes som att det gick ganska bra trots allt. Hoppas jag. Eftersom vi är på semester och inte befinner oss hemma eller i en skola så känns det inte som att jag pluggar på riktigt...därför får jag ibland lite prestationsångest. Eller känslan av att "någon ska komma på mig". Men, än så länge har jag klarat alla moment med bravur och är glad att jag investerar någon timma här och var på min utbildning och min egen utveckling. För att vara heeelt ledig i två månader är omöjligt då jag lider av en släng av "duktig-flicka-komplex". Klockan 15 tyckte jag att det fick duga med tentaskrivning, skickade in den till universitetet och därefter firade vi min arbetsinsats med bad och goda fruktcocktails på stranden. Nu ska jag spendera tid med min familj istället för med datorn..
After-plugg-beach..

Wild kids..

En av twinsens många fanclubs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar