tisdag 25 oktober 2011

Vad säger du syrran? Ska vi gänga oss eller?

Hej!
Som tur var så blev min magsjuka en kort historia. Redan igår var jag i toppform igen (nåja, det är man aldrig som tvillingmamma- men jag var vid normalhälsa iaf). Sedan blir ju magen härligt platt av en rejäl magtömning- man måste försöka se livet från den ljusa sidan.. Robert och barnen har klarat sig utan äckliga fadäser.

I gårkväll då vi var på väg för att äta middag blev vi (som vanligt) stoppade av en massa människor som vill titta på barnen. En kvinna berättade att det är extremt ovanligt med tvillingpar som består av flicka- pojke här i Thailand. Det är så ovanligt att vid de få tillfällen som detta inträffar så tvingas tvillingsyskonen att ingå äktenskap med varandra. Men, som tur var räckte det med att vara gifta på papperet- man behövde inte leva i en kärleksrelation utan det var fritt fram att skaffa en flickvän/pojkvän. Jag har ingen aning om grad av sanning i detta påstående- jag förmedlar bara vad denna kvinna berättade för oss. Det låter ju helt stört i allafall.
En av många mysiga middagar på stranden. 

Delikat- säger Kaspian och tuggar på ett odentifierat föremål..

Efter middagen kan man slänga sig på en puff och ta en pina colada.
Om man inte är tvillingförälder som i stället väljer att gå hem och natta barn då..

Jag och myskorven



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar