söndag 9 oktober 2011

Höna..?

Hej! Vill bara förvarna att det föreligger risk för begränsat bloggande i dagarna framöver. I morse mådde jag fruktansvärt dåligt över att lämna twinsen i 4(fyra!!!!) långa dagar. Jag satt på Landvetter, försökte njuta av min latte men jag mådde bara illa. Varför är jag sådan? Aldrig nöjd. Jag har tjatat hål i huvudet på er om att jag behöver egentid och lite twins-vila. Och då jag väl har möjlighet så tjurar och gnäller jag ändå. Jag har blivit en hönsmamma utan att jag själv fattar när eller hur. Jaja.. Sedan jag klev av planet och möttes av syster Lotta så har jag mått toppen. Vi har spenderat dagen hos min barndomsvän Lisa och Lilla Albin 7 veckor. Såå fin!! Och liten!!! Vi har haft en underbart mysig dag. Nu kallar sängen. Jag måste sova mig i form inför morgondagen. Jag ska presentera mitt skolprojekt inför 50 klasskompisar. Min arbetsinsats har inte varit så stor som jag planerat och dagen har varit för värdefull att spoilera med plugg. Ångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar