fredag 23 september 2011

Vovve? Nej, tack...eller??

Jag vill inte bli ovän med mina hundälskande (och hundägande) vänner. Men jag är ingen hundmänniska (och det vet ni..). Jag har väldigt låg förståelse för vad som är charmigt eller trevligt med hund. Jag tycker att pälsen är ohygienisk och att hundar luktar lite suspekt. (Sen har jag allra största förståelse för om någon tycker att mina twins är ohygieniska och luktar märkligt- det är nog sanningen). Men nu börjar det gå upp ett ljus för mig. Varför man skaffar hund alltså. Se vad som öppnat mina sinnen på bilden nedan.
Efter varje måltid som twinsen intagit blir jag helt plötsligt jättesugen på att skaffa en hund..
Oj  vad det skulle underlätta mitt liv!!

1 kommentar:

  1. hehe ser likadant ut hos oss =) Vi har vita askgolv i köket och det syns att man har twins! Tur att de är väldens mysigtaste iaf =)
    /Tvillingmamman Johanna

    SvaraRadera