fredag 9 september 2011

Blä.

Det är lite tufft just nu i livet tycker jag. Otillräcklig är bara förnamnet. Försöker komma ikapp här hemma. Typ handla, städa, fixa inför twinsens ettårskalas på söndag och gå igenom alla mail och post som  inte blivit gjort under semestern. Jag har också börjat läsa på helfart på distans och måste sätta mig och läsa fyra böcker. Barnen har fått vaccin idag och har feber och är gnälliga. Alvina sitter just nu alldeles matt och trött i mitt knä (hon myser aldrig på det sättet annars, hon vill bara röja omkring). Om jag inte bär henne så skriker hon som en mistlur. Robert har verkligen skitont i sin rygg och trots både kiropraktik och behandlingar från mig (jag är ju sjukgymnast) så kan han knappt gå. Livet går verkligen upp och ner. Just nu stupar det nedåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar