fredag 19 augusti 2011

Funny friday!

Härliga fredag. Vi har rivstartat fredagsmyset redan 05.30. Kaspian har verkligen partat loss och skickat en kaskadspya över heeela frukostbordet samt sig själv och sin lilla mamma.
Jag tyckte att han var lite smågnällig, tänkte att det var lågt blodsocker som var orsaken och skulle servera hans morgongröt. Trots att han inte verkade vara så värst sugen på sin havregröt så propsade jag på att han skulle äta några tuggor... Så då jag snabbt som en vessla trycker in en rågad sked med gröt så svarar lille Kaspian med att kasta upp BIG time. Överallt. Mums. Det är tur att jag vid det här laget är världsmästare på att torka upp allt möjligt. Jag väntar spänt på hur denna Härliga fredag skall utvecklas. Livet är SPÄNNANDE!
Jag är glad att det inte hamnade någon spya på min  blomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar