söndag 5 juni 2011

Underbar kväll på Mariells balkong

God kväll! Sitter och trängs på en knökad spårvagn på väg hem från Mariell (full med övertända, fulla fjortisar på väg från Håkans spelning på Slottsskogsvallen). Vår planerade vin kväll på stan förvandlades till vinsippandes på hennes balkong istället. Mycket bättre enligt mig och så slapp jag fixa frissan. Dessutom bor hon så nära slottskogen att Håkans sköna stämma ljöd och förgyllde även vår kväll. Rosevin plus Håkan lika med SOMMAR! Jag är verkligen inte alls sugen på att bege mig hemåt redan men eftersom vi ska upp i ottan och förbereda för kalas i morgon känner jag att jag behöver några timmars sömn. Dessutom tar det en timma med kollektivtrafiken för att åka mellan Majorna-Björkekärr...suck. Jag känner mig varm i hjärtat efter vår tjejkväll, dessa är såååå viktiga för en tvillingmamma. Att slippa vara just tvillingmamma för en kväll. Men jag måste erkänna att jag saknar mina amazing twins varje sekund jag är borta från dem... Ska bli underbart att få lukta lite på dem innan jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar