måndag 13 juni 2011

Peta i näsan..

Hej! Lite sliten här eftersom båda barnen är extremt närhetstörstande. Vet inte om det beror på att vi varit bortresta eller om det beror på något annat. I natt har jag i allafall inte sovit mer än max en timma eftersom Alvina varit skogstokig och bara varit nöjd om hon fått ligga bredvid och pilla mig i näsan, öronen, osv. Inte superlätt att sova med ett bebisfinger i näsan. Addera en festnatt dagen innan så förstår ni i vilket skick jag är. Superskruttig, lättirriterad och allmänt som ett utsketet lakan. Robert är hemma fram till träningen som tur är så vi har bara ett barn var att ta hand om. Men eftersom båda vill bli burna och kramas hela tiden så krävs det två för att ro det i land.
Här kommer ett gäng bilder från helgen i allafall.

Jag fick låna Malte 3 månader litegrann för att att inte bli bebisfri allt för abrupt...

Lunch på Harrys. Jag är som vanligt snyggast på bilden ;)

Piffiga partybrudar på G

Dennis och Lisa

Malte tyckte att vi var lite högljudda, tröttnade på allt tjat och gick och la sig.. Skönast så!

Alla satt mittemot sin man/sambo under middagen. Robert var som vanligt sen pga match, så jag får samtala med Molgan som ni ser här på bild istället... (och övriga bordsgrannar)

Fast jag hade munnen full med mat hela tiden så det var ok. Här förrätt..underbart smaskig!

Huvudrätt som bara smälte i munnen... Övriga gäster åt köttalternativ.
Glömde ta kort på den fina tårtan. Den var också tokgod!

Men sen kom han tillslut! Här med söta Sara

Jag och födelsedagsbarnet
Lite smått tankad tvillingmamma.
Men om det är den första dagen utan twins på 9,5 månader får man väl passa på, eller?


Detta killgäng har en löjlig idé om att ha mustach då de ses och partajar. Tur att de redan är gifta/sambos för annars skulle de aldrig få napp.

Under kvällen hade vi underhållning av en trollkarl! Jätteroligt.
Även liveband och en duktig sångerska underhöll oss hela natten lång.

Snygga Ulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar