söndag 12 juni 2011

Onda fossingar och längtan efter twinsen

Hotellfrukost i magen och trötta fötter. Sitter i bilen på väg hem till twinsen. Wihoo så underbart att få pussa på dem igen. Men OMG vilken dag vi hade igår, så SJUKT kul!!! Jag vet inte hur många gånger jag fick frågan "Saknar du tvillingarna nu då?" varpå jag svarade "jag är kanske en konstig, hjärtlös mamma, men Nej, jag saknar dem faktiskt inte. Jag njuter av att vara barnfri idag." och det gjorde jag. Jag njöt av att äta lunch ostört, ta en lååååång dusch på hotellet och sedan sminka och piffa tillsammans med mina tjejkompisar och sedan äta en fantastisk trerätters middag (som var varm då jag åt den). Även om jag inte tycker att det är så värst jobbigt att ta med mig twinsen så är det såå annorlunda att bara ha sig själv att bry sig om. Efter middagen dansade vi tills mina stackars fötter nästan gick sönder. Jag och Robert stannade nästan till kl 3 (sent för tvillingföräldrarmaom vanligtvis hoppar i säng kl 22) och jag hade gärna stannat längre om jag inte visste att bilen hem gick redan kl 9 (fast nu känns det toppen att komma hem även om jag har lite grus i ögonen).. Jag fick gå barfota tillbaka till hotellet (50 m från kalaset så det var alldeles lagom avstånd). Bilden från jippot kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar