onsdag 29 juni 2011

Middag med det chica gayparet..

Hela hungriga Fam Vilahamn redo för middag

Rara och roliga Mackan var också med och fick äran att släpa på skötväskan. Robert och Marcus såg ut som ett chict gaypar där de gick med barnvagn och nappflaskor bredvid varandra genom stan. Jag kallade dem Peter och Oscar. (Obs, bara för att klargöra för ev missförstånd är varken Robert (han är ju gift med mig) eller Mackan homosexuell-bara chica)
Oscar och Peter eller Mackan och Robert?


Alvina provade sin tuffaste pose

Kaspian var såå sugen på lite bröd och oliver och kastade sig över brödkorgen en sekund senare

Min förrätt. Grillad squash, aubergine och paprika med två såser jag glömt vad de hette. Grillspett med örtbakad potatis till huvudrätt men den kom inte med på bild. Ingen dessert denna gång, bara en latte.

Sedan var det dags för att natta barn. Välling på uteservering är ju aldrig fel..

God natt! Barnen somnade genast och sov gott i vagnen medan vi åt i flera timmar.
Skönt!! Inte så svårt att njuta av vuxentid trots våra twins.

Robert är alltid som lyckligast då han får dricka öl och äta kött i stora lass... Helt rätt!!
Då man äntligen har semester ska man njuta så mycket man bara kan tycker jag.

1 kommentar:

  1. Jag älskar Alvinas tuffa pose!! Längtar efter er!

    SvaraRadera