onsdag 8 juni 2011

Me + the city, a lovestory

I dag är det bara jag, jag, jaaaag på agendan. Robert ska ha twinsen hela dagen fram till han åker och tränar kl 15.30. Jag ska till stan, jag ska shoppa. Shop until I drop. Till mig själv. Inte en enda babybody, bebis-solhatt eller minipini-T-shirt. Vi snackar riktig ego-shopping!! Något fint och piffigt! Jag ska inte ens möta upp någon på stan, risken finns att det stör min ego-shopping. Åh, förstår ni så underbart! Det ska bli ljuvligt att prova en klänning i ett provrum utan att samtidigt trängas med en tvillingvagn, två bebisar och sjunga "Och pappa haj.." samtidigt som man försöker hålla in magen och dra upp dragkedjan i ryggen.
Till saken hör det att jag är lite halvt desperat efter en ny klänning och nya heels. Ska på 30-årskalas i helgen och jag vill känna mig fin.
Detta innebär också att det är dags för oss att lämna bort twinsen över natten eftersom kalaset går av stapeln i Karlskrona. Mina fina vänner Mariell och Annida ska ställa upp som supernannys och jag tror att det kommer gå galant. Nej nu hinner jag inte med detta bloggande- jag måste mata barn, sminka mig och så har jag  ju pengar som behöver brännas på ytliga ting snarast!! Hej svejs...
Shoppingsugen, egoistisk tvillingmamma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar