söndag 5 juni 2011

Examensfest i bilder

Vi preppar inför kalaset

Ny klänning och sååå peppad inför kalas med vänner och familj!

Som tvillingmamma skall man alltid göra det lätt för sig. Därför bjöd vi inte på lagad mat utan en smörgåsbuffé bestående av jättehärligt surdegsbröd från mitt favvoställe La paine Francais. Till det prosciutto, rökt kalkon, pastrami, salami, massa olika ostar, grönsaker, oliver och frukt. Så fick man själv göra egna mackor. Det blev väldigt uppskattat och lyckat!

Vår familj

Ett gäng av våra fina vänner

Vackra Linda

Roberts kusin Andreas var här med sina stora familj

Stefan och Alex

Annida och Kaspian i sin sjömanskostym

Alvina fick ta av sina nya klänning eftersom det var så HETT ute! Här kramas hon med Mariell

Vi hade buffétema även på desserten. Jag orkade ju inte baka tårta så det blev glassbuffé med olika glassmaker, maränger, vispad grädde, mini-marsmallows, hackad choklad, mini-brownies, jordgubbar, chokladrån och chokladsås. Alla åt dom galningar så detta var också ett lyckad upplägg.

Gott gott gott gott!!

Sara och Mackan låter sig väl smaka

Anna och Anna. Hot mamas!!
Alvina och hennes favvo Henke softar lite

Robert älskar att bada och hoppade i flera gånger. Jag tog ett snabbdopp! Shit så kallt det var, men härligt uppfriskande eftersom det var så varmt att svetten klibbade på ryggen...

Landkrabba

Jag ser ut som en pygmé... Men jag älskar att vara gift med en lång mörk man.. Jag är faktiskt hela 164 cm!

"Ska du blogga?? Ja, då får jag ju posa"- sa Annida den galningen (snygga galningen)

Årets första dopp i havet!

Saltvatten gör min man lycklig

Alvina kollar på TV med kusinen Elias. Elias är för övrigt världens bästa barnvakt- trots att han bara är 5 år.

Söta kusinen Saga.. Man vill bara äta upp henne!

Kaspian och Saga har pussats och busat hela dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar