onsdag 1 juni 2011

En hyllning till min superhjälteman!

Nu tänker jag skryta lite. Över min Robert. För er som tycker det kan verka malligt/självbelåtet behöver inte läsa. Idag tar min underbara man examen. Om ni inte redan visste det är jag gift med en man som jag misstänker är förklädd till Superman, Batman eller någon annan superhjälte. Han har idag avslutat 4,5 års studier (ett år studerade han två program parallellt, alltså 200%) och är färdig gymnasielärare i idrott och geografi. Plus att han har tagit examen i universitetes fotbollstränarsprogram på avancerad nivå. Bredvid studierna har han skött två jobb exemplariskt och tränat/spelat fotboll 6 dagar i veckan. Då han inte jobbar/pluggar/fotbollar så är han världens mest underbara man och pappa. Han har alltid tagit lika stort ansvar som jag då det gäller nätterna med twinsen. Varannan natt låter han mig sova och tar hand om twinsen helt själv. Inte många män som låter sin mammalediga fru få "lediga" nätter. Han har alltid energi över för mig och barnen och har inte klagat en enda gång. Han är alltid glad och alltid positiv. Jag älskar dig Robert. Jag är så stolt över dig och över din enorma prestation på universitetet. Jag är världens lyckligaste som får dela mitt liv med dig och att du är pappa till mina barn.

Ja titta...han kan tom flyga...

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint du skrivit om din man som verkar vara en riktigt "hyvens kille"! :)
    Grattis till examen får du hälsa från en helt okänd annan tvillingmamma! (som vet hur mycket värt det är med sov-nätter)

    SvaraRadera