torsdag 30 juni 2011

Busy

Trots att det är strålande sol, sommar och tokvarmt ute så är jag, twinsen och Robert inne och svettas denna dag. Vi längtar till stranden, bad och svala läskande drycker men vi har en hel lägenhet att förbereda inför flytt inom kort. Packa, packa, sortera, slänga, packa lite till, städa. Jag dör av uttråkning snart. Att packa i kartonger är kanske världens tråkigaste aktivitet. I allafall då det är sol ute, om det hade regnat hade det gått lättare tror jag. Nu känns det som att vi slösar bort en dag. Jag försöker peppa mig själv med att vi snart får ett bättre boende. Det känns härligt och vi längtar!! Vi skulle egentligen flyttat in i vårt nya radhus den 1 juli men inflyttningsdatumet blir först den 18 juli. Och nästa vecka åker vi upp till norrland så vi måste fixa och förbereda det mesta innan dess. Nej nu hinner jag inte slappa mer- kartongerna ropar på mig.
Upp ur soffan ditt slapparsle!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar