måndag 16 maj 2011

Sjuk

Hej! Hoppas ni har börjat er vecka på bästa möjliga sätt! Det har inte min. Jag har gått och blivit sjuk. Sååååå trist!!!! Har varit förkyld och hes i flera dagar men har också sedan två nätter nästan hostat lungorna ur kroppen. I natt har jag hostat så att jag spytt tre gånger. Nice. Jag har inte kunnat sova mer än en kvart åt gången och det har jag gjort sittandes i soffan. Jag känner mig som en utbankad kalventrecote. Har sedan ägnat morgonen (förutom twinsens alla bestyr) åt att städa det allra sista inför fotograferingen och nu är det äntligen klart. Annida är åter igen en räddande ängel och har varit ute på promenad med barnen under fotograferingen. Hon skall stanna här och passa dem en stund så att jag kan sticka iväg till vårdcentralen för att skaffa mig lite droger. Jag ska kämpa för att få hostmedicin avsedd för hästar eller noshörningar nåt. Ingen meshostmedicin utan riktiga grejer ska det vara. Jag pallar inte att sova sittandes i soffan en tredje natt! Sedan ska Robert skippa träningen och kommer då hem redan vid 15. Då är det förhoppningsvis min tur att sova lite. Ha en bra måndag allesammans!
Alla personliga saker är nu borttagna från vårt hem inför kommande visningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar